8 Aralık 2019 Pazar

Görüntünün olası içeriği: açık hava

Benim Master derecesi Bölüm Eski Krallık mezarlarda pazar yeri sahnelerinin üzerinde araştırma dahil. Bunlar çok nadirdir ve çoğunlukla çok yüksek görevlilerinin mezarları bulunur ve aynı zamanda bir kral, Unis ait geçitte bulunabilir.

Bir şaşırtıcı sahne sahne daha yakın zamanlarda kırılmış gibi, Tep-em-ankh Mastaba olduğunu ve görüntünün bazı kısımları Kahire, Moskova, Harvard, Londra ve bu da dahil olmak üzere dünya genelinde farklı müzeler, arasına yayılmıştır Brüksel'den rahatlama.

Her neyse, Japonya'da bulunan bir rahatlama bu sahnenin bir parçası oldu ve henüz hadn fark edince, sahnelerde söylenenleri masanın dağılmış tüm bu görüntüleri, rahatlama tarzı, eşya ticareti, giyim bakarak vardı 't genel olay ile eşleştirilmiştir.

Ben senin araştırma bulgularını yayımlamak gerektiğini hemen söyleyen Profesör, önünde benim ustaları sınıfta benim sonuçlarını sundu. Bir öğrenci için ne serin an. Yani her beş yılda bir düzenlenen prestijli konferansta bulgularımı sunmak için Prag gezisi neden oldu ve makale konferans tutanakları kapsamında yayımlandı.

Araştırmaların çoğu günümüzde tesadüfi ve oldukça alanında yeni keşifler daha geçmişin kazı, yeniden keşfetmeye geçer. yayınlanan makale benim bio bulunabilir.

Tep-em-ankh Mastaba Marketplace Sahne; Eski Krallık (Dyn V.); Saqqara; Yat. No. E 7297

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder